wehaveourmoments

Alla inlägg under april 2012

Av Emma & Johanna - 30 april 2012 11:40

Heij!

Sitter i skolan i datasalen en sånhär underbar dag.

Emma sitter på lektion med en massa andra medans jag slutade redan 11, så därför passar jag på att blogga här nudå.

Fast å andra sidan har jag inget mer att berätta, jag tycker ni läsare skulle kunna säga vad ni vill vi ska berätta om eller bara slänga in en massa frågor till oss i frågelådan till.. höger blir det.

Men nåja, glada vappen allihopa! (Säger man så?)

Av Emma & Johanna - 28 april 2012 14:50

Sitter i mitt rum me maria som ha tagi över min säng :(((( Senare ska man ti Kathy å fira henne som fyllt 16 och efter det till Maria och sova! Nuu ska vi fortsätta fjollaaa :D


 

Av Emma & Johanna - 24 april 2012 17:09

 

Nu har vi inte bloggat på länge.

Under denhär tiden som gått har inte speciellt mycket hänt, jag har bara råkat tappa hörlurarna i skurhinken, rapat jätte hårt på letion fast jag höll munnen stängd. Och det var inte meningen! Jag har omedvetet vänt bort huvudet när grannen cyklade förbi mej och hälsade, så taskig jag är. Jag har suttit och lyssnat på musik istället för att laga läxor/läsa till prov och jag har skänkt bort alla mina barbapappa-figurer till folk i skolan. Det har jag sysslat med!

Av Emma & Johanna - 17 april 2012 15:12

   Hellou majj friends!!! Sitter hos mej i mitt rum och en tantig tant som heter Johanna är här :D Ska på nån teater med skolan ikväll men jaa :D hehehehehe! Har int nå mera att sejjaaah! MEN VI HÖRS! (tänkt sej "vi ses" men de gör vel vi int ^^)

HA DE BRA!


Av Emma & Johanna - 15 april 2012 15:45

Hej!

Idag har jag läsit (läst) till finska prov som jag har imrn, Emma har görit (gjort) detsamma.

Det vet jag eftersom jag ringde henne.

Tyvärr är inte vädret så somrigt men det är det i mitt huvud.

Så jag (för er läsare som inte läser min blogg) funderat på att göra sidecut flätor i sommar, får se.

Har dessutom bakat en kladdkaka som jag har planer för, alltså jordgubbar och grädde på och så, får se hur den blir tillslut. Nu ska jag göra den klar och senare forsätta läsa på finska.

 

Det här är faktiskt en av de första bilder på mej & Emma. Där vi innehåller bilden båda två. Haha.

Av Emma & Johanna - 13 april 2012 17:00

knarkar låten ai se eu te pego ^^ hihi men den e ju så braaaaaa!!! hihihii! bra humör e ja på idaa å :D Sori om ja int ha blogga på 500 år men ha int haft lust :o ha haft ont i huve sen måndaa men har int idaa så de e därför ja e så glad :D Har inte hänt nåt mycket sen förra gången så finns inget att berätta :D

 


Av Emma & Johanna - 4 april 2012 20:54

Egentligen orkar jag inte blogga men.. gör det ändå eftersom jag inte har tid över påsk.

Jag hoppas Emma är snäll och slänger in ett inlägg före hon far iväg.

Nåja.Nu tänker jag sticka härifrån för nu ska jag tilla top model sweden klart och sen.. sover jag?

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards