wehaveourmoments

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma & Johanna - 24 augusti 2012 15:44

Sitter hos Emma just nu och sticker snart iväg till Maxmo.

Öhm, just so you know haha

Av Emma & Johanna - 23 augusti 2012 19:46

Idag är det en sånhär supertrög och bajs dag.

Jag orkar inte packa någonting trots jag sticker till Maria's villa med två andra och helgen kommer bli awesome.

Men först ska jag ta mej genom morgondagens tre lektioner.

Sen måste jag också komma ihåg Emma's "present" jag ska ge. Hehe.

Tydligen går det inte att ladda upp bilder..

Av Emma & Johanna - 17 augusti 2012 17:38

Jahass! Så har skolan börjat igen då! Är helt döds trött och sitter och lyssnar på Kings Of Leon - Sex On Fire. Sjukt bra låt där! Har nu hänt en hel del på sista tiden... Har varit i Sverige, i Helsingfors på Bruce Springsteen konsert, varit på Marias villa med Fanny och Ida och nästa helg far man till hennes villa igen eftersom det är villavslutning! Kul Kul Kul! Tur att det är fredag nu så att man får vila lite efter att ha vaknat klockan 7 varje morgon! Hoppas alla hade ett bra sommarlov!


 

Av Emma & Johanna - 14 augusti 2012 18:12

Hej!

För någon dag sen kom Emma & jag fram till att vi skulle möjligtvis kunna börjar blogga på denna blogg igen.

Fast det var bara något vi ordade i, men hur som helst, här är jag nudå!

Första skoldagen efter sommaren, böckerna är inhandlade och nu börjar allt då som heter; trött.

En massa tidiga morgnar och andra saker.

Nu ska jag  titta film och sen typ sova.

 


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards