wehaveourmoments

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma & Johanna - 31 maj 2012 21:38

Idag är det Torsdag och det är bara 2 dagar kvar av skolan!! Sedan är 1an över! wow! tiden har verkligen gått snabbt!!! Nu sitter jag och lyssnar på One Direction låtar och ska snart kolla en film! Var inte i skolan idag eftersom halsen igår var så uppsvullen och jag hostade sjukt mycket! Allt pågrund av pollen allergin! Den är verkligen hemsk!!!


 

Av Emma & Johanna - 22 maj 2012 17:46

Provveckan närmar sig, precis som sommarlovet.

Arbeten lämnas in och jag känner mej riktigt uppsats aktig nu då ja bloggar.

Hur som helst har jag hunnit sola idag, för att jag slutade redan 1! Och jag antar jag bränt mej eftersom det nu svider på mina bara ben när jag sitter på dom i sänger. Yeey.

 

ni får titta på en vinterbild

Av Emma & Johanna - 14 maj 2012 22:00

Jag å Johanna had tråkit så vi bestämde oss för att videochatta!! hahahaahahahahahahahhaha! De va nu allt ja ville seejjaa :D 


 

Av Emma & Johanna - 12 maj 2012 12:39

Jag har nästan utvecklat fobi för maskar.

Tror jag, men bara nästan. Jag kan fortfarande se på dem och skrika/grimasera åt dem^^

//Johanna

Av Emma & Johanna - 10 maj 2012 17:49

   Har ingenting nytt att berätta, förutom att jag fick 8½ i min modersmåls uppsats! Dagarna går väldigt långsamt enligt mig och jag längtar verkligen till sommaren!! Som tur är det bara ca. 2 veckor kvar av skolan + att vi är lediga nästa veckas torsdag då det är kristihimmelsfärdsdagen. Najs najs! Nåja, ska försöka orka i skolan och denhär perioden SKA bli min första period där jag inte är på omtagningen pga att jag failat ett prov!! Japp! Ska kämpa hårt i provveckan!


Av Emma & Johanna - 7 maj 2012 17:12

Hej!   

Nu för första gången sedan vi typ skaffade denna blogg klagar Emma faktsikt på mej att jag ska blogga, haha!

Tyvärr har jag ingenting att blogga om, det ända jag vill ha sakt är att jag vill ut på min blåa moped men ingen i denna by har tid för det idag! Så ledsen jag blir..

Skulle vara så perfekt med några söta bilder utifrån! hoho

Nu säger jag adjö.

Adjö.

Jag har liksom inga ego-pics som Emma brukar ha, därför får ni se på fjolårets sommarbilder, eftersom ingen kommer med å tar nya med mej!

Av Emma & Johanna - 2 maj 2012 19:49

Hahahaha gissa vad jag gör? CHILLAR!!! hahaha ;) nåja! hade en jätte bra vappen och 1 Maj! Gick på stan med kompisar och tog hål i örat ;) najs najs ;) nu sitter jag och chattar med folk och ska öppna franska boken för att kolla lite vad vi har imorgon i provet ^^ hehehehe x) meen nu måst jag dra! Har int så mycket att berätta nemligen! hehehe ^^


 

hahahahahahaha tar lite foton me kameran ^^

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards