wehaveourmoments

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Emma & Johanna - 3 mars 2012 20:38

Jag, syster & mamma tittar melodifestivalen.

Andreas Johnsson dyker upp i rutan och syster utbrister "Titta, han har en hörapparat!"

Hon syftade såklart på dendär manicken dom har i örat så dom hör vad dom sjunger..

//J

Av Emma & Johanna - 3 mars 2012 11:20

Hejsan!

Var ute i olika delar av landet i går, var först till Vasa för att ta blodprov.

Var riktigt öm i armvecket flera timmar efteråt! Vi åkte till Citymarket, vid mathyllorna tog jag kärran och lekte bil genom att säga "vroom" 2 ggr. Andra gången var det en tant som försökte komma förbi mej och storflinade.

Hoppas hon trodde jag var 12 istället för 16!


Senare på kvällen hamnade jag i Närpes, var ute och körde med några kompisar (vi skulle tanka!) (och handla!) så vi stannade på parkeringen. En traktor backade mot oss och efter ett tag ropar föraren till oss "ska du flytta bilen själv eller ska jag göra det åt dej?!" ... och jaa, de va mina äventyr från i går.


Idag ska jag se om jag hamnar på lite mera äventyr, skulle vara fint att leka påskhäxa i dag!

(Ja, förlåt att alla måste läsa mina händelser igen efter att dom hör/läst på min egen blogg. Men dethär är ju min & Emma's failande blogg + att jag hoppas lite av mitt hjärta att vi har någon läsare här som inte läser min blogg)



//J

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards