wehaveourmoments

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emma & Johanna - 4 februari 2012 15:15

Hejsan! 
Emma trodde jag var ute hela natten, det var jag inte ;) Jag låg och sov lydigt i min egen säng straxt efter 24-slaget! ^^

Nu sitter jag alltså i närpes sedan ett par timmar tillbaka. Men hittar nog inte hem ikväll heller nå mycke tidigare än i går, så jag antar ni får läsa Emma's inlägg om om bloggar nåmera idag! ;)

Hörs!
//Johanna  

Av Emma & Johanna - 4 februari 2012 11:56

Hejsan och Godmorgon på er alla! Medan Johanna har varit ute någonstans hela natten, har jag sovit! Har lyckats proppa i mej mat och ÄTA nu på morgonen så mår illa.. Inte kul! Idag har jag bestämt mig för att antingen se bara Disney Filmer eller så ser jag bara Thriller filmer... har inte bestämt mig ennu så får se hur det blir! Smart som jag är somnar jag med flätor i håret så nu är det MYCKET lockigt.. Jag gillar inte lockigt hår ( har det själv ) så föredrar att platta det. Tur för mig då att jag inte far någonstans idag!!


Blev ett flumm inlägg men det får ni stå ut med ;)


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards