wehaveourmoments

Alla inlägg den 23 februari 2012

Jo

Av Emma & Johanna - 23 februari 2012 21:16

Nu ska jag skriva ett riktigt långt inlägg eftersom folk klagar på att vi skriver för lite på denhär bloggen! Men det är inte alltid så lätt förstår ni!Har inte alltid en massa roliga saker att säga.. men de gör inget :D tråkiga inlägg är också bra!... hm, nåja. Har inte varit någon värst speciell dag idag. Skolan som vanligt och sedan stan med Johanna och Fanny. Å tack än en gång Johanna som bjöd <3 Jag bjuder nästa gång!! Sedan hem och städa halva huset. Eftersom mamma är i Helsingfors och pappa jobba så fick syrran och jag göra det. Har bara chillat sen dess. Imorgon blir det först röntken klockan 8.30 eftersom jag ska operera bort en tand. fint eller hur? min ena visdomstand växer mot dom andra tänderna så dom kommer måsta operera bort den.. hjälp! Efter skolan far jag hem med pappa och hämtar våra väskor och sedan far jag, syrran å pappa till fammo å faffa. Ska vara där till Måndag. Sedan kommer jag hem. Så skyll inte på mej om uppdateringen här på bloggen är lite dålig under den tiden. Nu ska jag snart och sova eftersom jag lider av sömnbrist..

ha det bra alla läsare!


 


// E

Av Emma & Johanna - 23 februari 2012 20:29

...frågelådan till höger!

//J & E

Av Emma & Johanna - 23 februari 2012 17:02

Sitter och lyssnar på Goo Goo Dolls & har feelis!

//J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards