wehaveourmoments

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emma & Johanna - 5 februari 2012 21:15

 

Wow, sjukt vad många sidvisningar med tanke på läsarantalet! Men kul att läsarna vill vi ska blogga så mycket att dom checkar vår blogg så många ggr! ;)

//Johanna

Av Emma & Johanna - 5 februari 2012 19:11

Hejsan alla! Den så kallade Duktiga Läsaren ( enligt Johanna ) är här och skriver ett inlägg om dagen ;) Haha, Mina mål under dagen var:

1. städa rummet

2. öva på prov så jag kan det

3. Chilla


jag lyckades med den tredje... haha! Okej, jag öppnade faktist boken och läste igenom orden en gång ;o haha! nå iaf så ska jag väl sääkert läsa igenom det en gång till innan jag somnar! Hoppas vi ;)


Dagens låt som spelats hos mej :



// emma


Av Emma & Johanna - 5 februari 2012 18:58

Hej!

Ja, inte kommer man ju precis hit till bloggplatsen.se om man skrive ..plasten.se

 

Förövrig går det inte så precis bra att läsa till engelskan med tanke på att mina såkallade bästa vänner sitter och stör mej genom att svara på mina meddelanden på msn. Gulliga vänner man har, egoistiska!

Skoja, egentligen tycker jag bara det är sött att dom svarar. Å andra sidan förstör jag lite för mej själv när jag svarar på deras och som måste svara på mina.

Sådär annars tycker jag inte så mycket om Emma för provläsninge verkar gå som smort får henne, allt jag vill göra nu är att se nån barn film där piff & puff är med, kommer inte dikrekt på vad filmen heter men så fruktansvärt bra är den!


Nu ska jag alltså försöka få en massa ord att fastna i mitt huvud, känna att jag har läst klar inser att jag har mer en hälften kvar. Nåja, sådana här gånger är man tacksam för att kunna åka buss och att den stannar femtioelva gånger påvägen in till stan!

 

Och! Det här känns som ett långt inlägg och antar det är det också.. Men såhär mörkhårig har jag hunnit vara. Huh.

//Johanna

Av Emma & Johanna - 5 februari 2012 15:16

Mitt engelska läsandet går inte så bra, har fortfarande inte börjat läsa något.

Gissa vad jag sitter och gör istället? Njäh, det är inte så svårt men ifall nån absolut inte vet

så lyssnar jag på musik och chattar me folk.


Kom ihåg sen att fråga massa frågor i frågelådan eller vad det nu heter, dendär juttun som finns på höger sida! ;) 

 

Såhär såg jag ut för 1-2 år sedan, då jag hade slingor!

Ha det bra!
//Johanna

Av Emma & Johanna - 5 februari 2012 12:14

Hejsan på er alla! Sitter å pratar med Johanna på MSN istället för att öva på Franska prove som jag har imrn.. Haha! Johanna har ju engelska prov så vi bestämde oss för att hjälpa varandra lite.. men först senare ;) Jag tror int ens att Johanna kan franska, men det ska nog gå bra ändå! Har bara chillat hittills idag så får se om jag orkar städa rummet som jag sa åt mig själv att jag skulle göra ;)


Au Revoir!


 

vill tillbaka o sova!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards