wehaveourmoments

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emma & Johanna - 28 februari 2012 23:57

Sitter hos Johanna och bråkar med henne! Vi har varit till Affären å köppt glass å choklasås! Då vi kom hem satt vi glassen i frysen och choklasåsen i kylskåpe.. BIG MISTAKE! failat av oss då de står att den förvaras i rumstemperatur.. Lite senare då vi ska äta den så försöker vi klämma ut nå ur tuben.. nehe, de va helt stelt! Men det var bara det som var längst upp mot korken som had hunni stelna. Sen kommer Johannas pappa och ska försöka hjälpa oss.. tyvärr är han för stark och andra ändan av tuben går sönder så det sprättar choklad på skåpen, taket, väggen bakom och dörren! Jag och Johanna halv ligger på golvet för att vi skrattar så mycket! :D men vi fick iaf chokladsås sedan!
Efter det sku jag å Johanna se på film... jag knuffa ner johanna över 10 gånger och hon dro med mej 1 av dom gångerna! ^^ annars slo hon mej bara med sin kudde och kalla mej dumm ^^ hihihi! Nu ska vi bara chilla lite!


Godnatt på er ;)


 


// emma

Av Emma & Johanna - 28 februari 2012 12:09

 

Bild från i förrgår när jag var ute med Fanny.

//J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards