wehaveourmoments

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma & Johanna - 3 februari 2012 16:13

Jo, idag sa jag en sak till Emma, i nästa stund visade hon med sin profilbild på msn med vad hon tycker och tänker om mej. Jo, det verkar tydligen som hon skäms!


   

//Johanna

Av Emma & Johanna - 3 februari 2012 13:20

Geografi provet gick sådär... det bästa var att jag sluta 10 så va hemma halv 11 :D Nu sitter jag och hör på deppmusik å blir deprimerad.. kanske jag ska lyda Johannas råd å hör på nån låt som hon kallar "kabombram brak" ... höhöhö... jååå! men ska bara sii på Gossip Girl idag och chillaah :D


// Emma


 

sir ganska lång ut här med tanke på att jag bara är 169 ;)

Av Emma & Johanna - 3 februari 2012 10:26

Härlig morgon!

Vaknade av att telefonen ringde och en ung tant började babbla på finska.

Efter att hon förstått att jag inte själv pratade finska började hon fnissa och efter många om och men usäktade hon sig och sa fel nmr. Och eftersom jag inte kunde somna om steg jag upp, eldade en massa, råkade bränna nagel så den blev lite brun. Städat golvsilen på pappa's begäran (gör aldrig om det, fast å andra sidan får jag ju känna mej stolt som får gör så manliga grovjobb!), var ute och fotograferade solen eftersom morgonen är så fin. Stannade dessvärre endast på gården eftersom temp.metaren visade -26 och jag kände verkligen inte för att dö i kylan eller ha kameran att gå sönder eftersom jag inte vet vilka temp. den klarar av?

    


Ps. Laddade upp denna bild även på min blogg därav bloggadressen på bilden!

//Johanna

Av Emma & Johanna - 2 februari 2012 21:58

Hahahaha! Gissa vem som är bäst? Jo jag!! Haha!! Jag och Johanna har suttit och kommuniserat via msn å försökt få vår heather uppladdad å gissa vem som är profset och fåår det att fungera? ;) JAAG såklart!! ( sori Johanna ;) )


Haha, men ska fortsätta vara på datorn en stund för sedan blir det att soova! ;o har nemligen Geografi prov imorgon! Usch!


// Emma



Av Emma & Johanna - 2 februari 2012 21:34

Rubriken säger en hel del.

Ja, hej! Emma och jag har nu då valt att göra en blogg tsm, den kommer nog handla om allt möljigt, allt från våra knasiga situationer vi befinner oss i till typ säkert någon outfit bild. Med andra ord vad som helst!

Hoppas ni tycker den är värd att läsas, och kommentera gärna!

 

Detta är då jag & Emma!


// Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards